הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

אמן חושים לבר/ת מצווה

קודם כל מזל טוב

סוף סוף, הגיע היום הגדול והילד הקטן שלכם הגיע לגיל מצוות – כבר גדול. אתם עסוקים במרץ בתכנון ההפקה; בחירת האולם, רשימת המוזמנים, הכל כדי שלילדכם תהיה חגיגת הבר מצווה המושלמת. לצד כל אלו, אתם ודאי מבקשים להפתיע אותו, ואחת הדרכים הנפלאות ביותר לעשות זאת היא לשלב אמן חושים לבר מצווה שיגיע עד אליכם, ויהפנט את כל המוזמנים.

אמן חושים לבר מצווה ובת מצווה!

אם אתם עדיין קוראים שורות אלו, אתם ודאי שוקלים ברצינות להזמין אמן חושים לבר מצווה של הבן האהוב. אין ספק, אם מבוגרים לא יצליחו להישאר אדישים אל מול הפלא שקורה מולם, חשבו על הילד ועל החברים שהזמין לחגוג עמו את המועד המיוחד! כמה מופתעים ומאושרים הם יהיו כשאמן החושים יזמין אותם לסייע לו בזמן המופע ואף יבצע אותם בשיתוף איתם. בנוסף לאלו, תוכלו לשלב מופע טלפתיה באירועים נוספים במגוון של אפשרויות:

  • מופע קלוז אפ בהתאמה אישית לכל ארגון
  • הנחיית אירועים וקטעי קישור מרתקים
  • מופע סטנד אפ בשילוב טריקים מקוריים
  • הופעות לאירועים
  • ועוד

טלפתיה היא אמנות לכל דבר!

מהפקות כנסים עם מיטב האמנים בארץ ובעולם, הופעות בטלוויזיה, פרסים שהרוויח ביושר, ועוד – הראל פפו הוא האדם שיכניס את הקסם והמסתורין שהאירוע שלכם צריך על מנת להיחרט במוחם של המוזמנים שלכם. צרו עמו קשר, והוא כבר ידאג להתאים את המופע בדיוק לאופי האירוע שלכם, כך שלא יישאר מצב בו יישב בקהל אדם שיצליח להישאר אדיש למה שעיניו רואות. צרו גם אתם קשר עם הצוות של הראל פפו, ובואו לשלב קצת מסתורין באירוע שייזכר לטובה לאורך זמן רב.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים