הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

אמני חושים בישראל

אמן החושים הגדול בישראל - הראל פפו

כבר למעלה מ-30 שנה הראל פפו פועל בתחום אומנות החושים והטלפתיה בישראל. לאחר השתלמויות שונות בחו"ל והופעות על במות שונות בעולם, החל לשווק את עצמו גם בישראל וכיום נחשב לאחד מאמני החושים המובילים והפופולריים ביותר בארץ. הראל פפו מופיע בבמות בכל רחבי הארץ והעולם וכן עושה גם הופעות לאירועים פרטיים, אירועי חברה, הרצאות, סדנאות ועוד. מחפשים אמני חושים ברמה הגבוהה ביותר? מוזמנים ליצור קשר וליהנות ממופע בלתי נשכח.

אמני חושים בארץ לעומת הופעות בחו"ל

ככל שהבמה והקהל גדולים ורבים כך גודל הציפייה למופע מרהיב בהתאם. בעוד שבבמות הגדולות ניתן לשלב תפאורה רבה, משתתפים, רהיטים, אביזרים ואפילו פירוטכניקה, הרי שבבמות צנועות יותר, כמו בארץ, מרבית תשומת הלב תהיה על אמן החושים. ביחד עם קהל ישראלי חשדן וקשה לסיפוק – הדבר גורם לכך שאמני חושים בארץ יצטרכו לפתח עוד ועוד קטעים ייחודיים מדהימים, יצירתיים וייחודיים שיגרום לאנשים לומר "וואו".

הנחיית אירועים על ידי אמן חושים

כל אירוע טוב צריך מנחה טוב, וזאת כדי להעביר את המסר הנדרש למשתתפים בו, לבצע מעברים בין נושא לנושא באירוע, בין הפעילויות השונות ועוד. לשם כך, יש ליצור קשר עם מנחה איכותי ומקצועי – כדוגמת אמן חושים. אין ספק, אמן חושים ידע להנחות את האירוע שלכם כראוי ובין לבין יציג קטעי סטנד אפ, תעתוע וטלפתיה למיניהם, ירתק את הקהל ויגנוב את ההצגה.

מופע טלפתיה בכל אזור בארץ

אמני חושים בארץ מופיעים מדי יום במקומות רבים ושונים בארץ. לכן, אם גם אתם רוצים לחוות תחושה מלהיבה, מרגשת ואפילו קסומה, אתם חייבים להיות חלק ממופע כזה; מופע המשלב בין היתר קטעים של זריזות ידיים, משחק במחשבות של הקהל, סטנד אפ, הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה ועוד. זקוקים לאטרקציה מלהיבה באירוע שלכם? מחפשים מופע מדהים לאירוע החברה שלכם שישאיר את העובדים פעורי פה? רוצים לשלהב את המשתתפים באירוע בר המצווה של הילד שלכם? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים