הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

מופעי סטנד אפ לחברות

טלפתיה וסטנד אפ לערב חברה

הראל פפו הינו אמן חושים וטלפתיה מוביל ומוכר; אמן שהחל את דרכו אי שם בשנת 1998 ולאורך השנים פיתח אינספור מופעים ייחודיים בתחום הטלפתיה – בשילוב סטנד אפ מוצלח ומצחיק. המופעים של הראל פפו תמיד משאירים טעם של עוד, וזאת לאור השילוב המלהיב שבין סטנד אפ ומופע על-חושי ברמה בינלאומית. כמו כן, הראל פפו מופיע בכל הארץ במסגרת אירועים עסקיים ופרטיים – כמו גם בטלוויזיה, בכנסים וכן הלאה. מארגנים אירוע ומחפשים עבורו מופע אטרקטיבי ומרתק המשלב קטעי סטנד אפ? צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתאם ביחד אתכם את המופע המתאים ביותר עבורכם.

השילוב בין סטנד אפ ואמן חושים

רבים נוטים לחשוב שסטנדאפיסט הוא סטנדאפיסט ואמן חושים הוא אמן חושים. כמובן שלכל מקצוע יש את ההתמחות הספציפית שלו. סטנדאפיסט ישקיע יותר בשיפור הבדיחות שלו ובהצגתן לקהל, בעוד אמן חושים יעבוד על הפעלת מניפולציות, תעתוע וטלפתיה – לצד כישורים נוספים לצורך הכנת המופע שלו. כיום, לאור העובדה שמצפה לפרפורמר קהל מאתגר יותר, עולה הצורך לשלב בין מספר היבטים. וזאת, על מנת לספק מופע ברמה גבוהה בהרבה. למעשה, מופע מסוג זה גם ירתק את הקהל אל מול הקטעים השונים וגם ישאיר את אפקט ה"וואו" הדרוש.

מופעי סטנד אפ לאירוע חברה

אם אתם מארגנים אירוע חברה בקרוב, אין זה משנה אם מדובר ביום גיבוש או יום כיף – תוכלו להזמין את הראל פפו למופע אורח מיוחד הכולל התאמות תוכן במיוחד לעובדי החברה שלכם.

מופעי סטנד אפ לאירועים פרטיים

גם לאירועים פרטיים כמו ימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה ואירועים נוספים תוכלו להזמין הופעה של אמן חושים מנוסה זה; אמן היודע להתאים את הקטעים ותכני המופע לקהל היעד ולסוג האירוע. כמובן שהופעה מול קהל ילדים בבר מצווה תהיה שונה מאשר אל מול קהל בוגר יותר בחתונה. על כן, אין ספק שהבחירה בהראל פפו היא הנכונה – שכן הוא יכול לספק לכם את המופע המתאים לקהל היעד.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים