הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

מופע טלפתיה בצפון

שדרגו את עצמכם במופע טלפתיה

מופע טלפתיה הוא ודאי לא מה שחשבתם עליו כבילוי ליום שישי הקרוב, או לאירוע שאתם מתכננים. מופע טלפתיה בצפון, בדרום ובעצם בכל מקום אחר ולכל הזדמנות הינו אפשרות נהדרת לצאת לשעה קלה מהקופסה המוכרת של עוד בירה בפאב השכונתי, עוד זמר חתונות נורמלי מידי ושאר האלמנטים המוכרים שחוזרים על עצמם בכל סוף שבוע ואירוע מחדש.

מופע טלפתיה בצפון – ובכל מקום אחר!

הראל פפו הינו אמן חושים מקצועי, שישמח להגיע עד אליכם, ולנגד עיניכם להעלות מופע טלפתיה בצפון אם שם תצטרכו אותו, וכמובן גם בכל חלקי הארץ האחרים. זכרו שכבר מזמן לא מדובר רק בהסחות דעת וזריזות ידיים, כאן מדובר בעיקר באתגר; לאתגר את המוח, לאתגר את המחשבה, לנסות להבין מה קורה מול עיניכם. היכולות נשענות על ידע וניסיון מתחומים כגון פסיכולוגיה, NLP, ותחומים נוספים הקשורים לנפש האדם ודרך המחשבה שלו. תוכלו לשלב את אחד המופעים שלו בכל אירוע, על פי בחירתכם:

סוגי מופעים של אמן הטלפתיה - הראל פפו

  • הופעות פרונטליות
  • הופעת קלוז-אפ
  • אירועים עסקיים
  • סדנאות לאירועים
  • הרצאות המשלבות הומור, עם אתגר וטלפתיה
  • ועוד

אמן חושים וטלפתיה הוא לא קוסם!

זכרו, אם הגעתם אליי במטרה לצפות בי שולף ארנבון מתוק מהכובע, או לנחש על איזה קלף אתם חושבים עכשיו, אני לא הכתובת. נעים להכיר, אני הראל פפו ואני אמן חושים. מה ההבדל אתם שואלים? ובכן, אמנות החושים עוסקת בטלפתיה, נשענת על תחומים רבים העוסקים בנפש האדם ובניתוב המחשבה. לנגד עיניכם אוכיח לכם את קיומן של יכולות פלאיות; הזזת אלמנטים ללא מגע, העתקת מחשבה או רגש מאדם אחד לאחר, ועוד. זה הזמן ליצור עמי קשר ולהפוך את האירוע שלכם לשיחת היום, לעוד זמן רב אחרי שייגמר.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים