הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

אמן חושים לערב חברה

מה זה אמן חושים?

מופע טלפתיה ואומנות חושים הינו חוויה מלהיבה במיוחד ויוצאת דופן. למעשה, מדובר באטרקציה ייחודית ורלוונטית למגוון אירועים – בייחוד לערב חברה. מעוניינים לגבש את צוות המחלקה שלכם? ברצונכם לשבור את שגרת היום-יום וליצור אירוע מהנה עבור עובדי החברה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אמן החושים והטלפתיה הראל פפו. אמן חושים זה הוא מהמוכרים והמובילים בישראל. כמו כן, הוא מופיע על במות רבות ברחבי הארץ כמו גם מופיע באירועים פרטיים ואירועי חברה. אין ספק, אמן חושים יהיה ה-אטרקציה עבורכם ויספק לעובדים שלכם הנאה צרופה, אפקט וואו והמון חוש הומור. לפרטים נוספים והזמנת הופעה לערב החברה שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לפתוח יומן.

כיצד ערב חברה תורם לבית העסק?

  • גיבוש – מדי יום ביומו מגיעים העובדים למשרדי החברה ומבלים שעות ארוכות אחד עם השנייה. עם זאת, מרביתם בקושי מצליחים להכיר או בקושי אומרים שלום כשהם באים בבוקר לעבודה. בהתאם, התחושה רחוקה מלהיות מגובשת ופתוחה. במצבים אלו, מסייע אירוע חברה – החל מצמיחה בתפוקה של העבודה ועד שבירת הדיסטנס בין העובדים.
  • הנאה וכיף – אמן חושים לערב חברה יכול לספק לכם כיף גדול בשילוב של סטנד אפ, מופע טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד. עם חומרים חדשים, מרעננים ומרתקים, הראל פפו יכול לגרום לעובדים שלכם פשוט ליהנות מערב החברה וכמובן – לזכור אותו לטובה למשך שנים רבות.
  • שביעות רצון – עובד שבע רצון ייהנה לקום בבוקר לעבודה, לא יחפש תירוצים כדי להתחמק מעבודה ואף ישפר את התפקוד שלו.

אמן חושים לערב חברה מהסרטים

בין אם אתם רוצים הופעה או הרצאה, אמן חושים לערב חברה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. בדרך כלל קטעי המופע גמישים; קטעים בזכותם ניתן להרכיב מופע איכותי לכל קהל יעד, בכל כמות ועל כל במה. מוזמנים לפנות אל אמן החושים הראל פפו ולתאם את ערב החברה הבא שלכם. התוצאה תהיה הרבה מעבר למה שדמיינתם – ותרתק, תצחיק ותבדר את העובדים שלכם.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים