הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

יום כיף לחברות וארגונים

חשיבותו של יום כיף היא רבה – בכך אין כל ספק. למעשה, בזכותו ניתן לגבש את עובדי החברה כמו גם לספק עבורם חוויה יוצאת דופן ושוברת שגרה. בהתאם, בבואכם להפיק אירוע זה יהיה עליכם לבצע מספר משימות – כאשר המרכזית מתוכן היא בחירת האטרקציה. מחפשים גם אתם אחר אטרקציה ייחודית עבור האירוע? מעוניינים ליצור חוויה עבורה העובדים ימתינו בציפייה רבה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אמן החושים והטלפתיה הראל פפו. אמן זה מחזיק בניסיון ובהכשרה רבים. כמו כן, הוא מופיע שנים רבות ברחבי הארץ ולאחרונה אף השתתף בתחרות כישרונות פופולרית בטלוויזיה. וזאת, לצד השתתפות בתוכניות נוספות בערוצים שונים. כל אלה הפכו אותו לאחד מאמני החושים המוכרים והמוערכים בישראל וכעת, גם אתם תוכלו ליהנות מהופעה מיוחדת של הראל פפו באחד מימי הכיף שלכם.

מי צריך ימי כיף?

ארגון יום כיף יכול להיות עבור קבוצה של משפחות חברים, כמו גם עבור קבוצות מאורגנות אחרות כדוגמת בתי אבות, קבוצות כדורגל וכן הלאה. כמובן, ימי כיף מיועדים גם לעובדים בחברות וארגונים והם משמשים כפתרון נפלא לצורך גיבוש הצוותים השונים. מעבר לכך, ביכולתו של אירוע זה לשפר את שביעות רצונם של העובדים ממקום העבודה ולהפוך את השהות שלהם שם לכיפית ומהנה יותר – ועל הדרך לשפר את התפוקה שלהם והרצון שלהם לתרום לעסק.

טיפים חשובים ליצירת יום כיף נהדר:

  • הגדירו תקציב – ראשית הגדירו את התקציב שלכם. ארגון יום כיף כולל הוצאות רבות, החל מאוכל, שכירת מקום, שכירת אוטובוס במקרים מסוימים וכמובן – בחירת אטרקציות ופעילויות אותן יש לשלב ביום הכיף. בהתאם לתקציב שלכם תוכלו לתכנן את האירוע שלכם כראוי.
  • הגדירו מטרות – אם המטרה שלכם היא ללמוד אודות תכונות חדשות של עובדיכם, לגלות מי מהעובדים הוא מנהיג טבעי ולאתגר אותם, סביר להניח שתרצו יום כיף בשטח או פעילות מסוימת המצריכה מהעובדים לזוז, לחשוב ולפעול. אם המטרה תהיה ערב כיפי ורגוע לגיבוש והנאה – תוכלו לשלב מופע של אמן חושים ליום כיף.

מופע אמנות חושים וטלפתיה - אטרקציה מובילה

אמנות החושים והטלפתיה הינה תחום שתופס תאוצה בישראל בשנים האחרונות; תחום שמספק מופעים מרהיבים שישאירו את הקהל המום, שבע רצון וכמובן עם טעם של עוד. בהתאם, שילוב של מופעים מסוג זה ביום הכיף שלכם הוא ההחלטה הנכונה ביותר. מעוניינים גם אתם ליצור אירוע ייחודי, שובר שגרה ובלתי נשכח? צרו קשר עוד היום עם אמן החושים והטלפתיה הראל פפו. מדובר בפרפורמר ייחודי, יצירתי הקולט במהירות את הקהל – ומתאים את עצמו אליו.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים