הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

פעיליות שניתן להזמין לאירועים וערבי גיבוש

ישנם הרבה מאוד אפשרויות להזמין אטרקציות עבור ימי כיף וגיבוש, אז איך בוחרים אחת?

חושבים מה לעשות לאירוע שלכם?

אתם בשיאו של תכנון אירוע משפחתי? אירוע חברה לחברה בה אתם עובדים או אתן מארגנות לחברה שלכן מסיבת רווקות. הכירו את האטרקציות שניתן לעשות בימים שמחים אלו. ישנם כאלו שילכו על הומור בלתי פוסק, ישנם שיעדיפו לארגן משהו יותר דרמתי ויש את אלו שילכו על מה שמוכר וידוע כמו הזמנת זמר או זמרת מפורסמת שיופיעו.

מה הקהל שלכם יעדיף לאירוע?

כל אחד יבחר את מה שהוא מאמין שהקהל שלו יעדיף לראות, יעדיף לחוות וכתוצאה סופית שהאורחים שלו ייהנו. אז איך בוחרים אמן או אטרקציה לאירוע? בראש ובראשונה יש לשים את סגנון האירוע כקו מנחה. אם אתם מתכננים אירוע חברה או מסיבת רווקות התכנון הוא שונה, הקהל שונה וכך גם תהיה הבחירה שלכן בחלק מהמקרים שונה.

אמן חושים או זמר?

לאחר שבחנתם את סגנון האירוע, עליכם עכשיו לבדוק מה הוא התקציב, כמה הייתם מוכנים להשקיע מהתקציב עבור אטרקציה או עבור אומן אורח. אמנים שונים גובים מחירים שונים ועליכם לעשות סקר מחירים. ישנם לדוגמא חברות שניתנות לעובדים שלהם 2 אפשרויות לבחירה בין זמר מפורסם או אמן חושים מומלץ ועליהם לבחור מה יותר מעניין אותם. ישנם כאלו שיעדיפו את האחד על פני השני כי את המוזיקה של אותו אמן הם לא אוהבים וישם שיעדיפו את השני על פני הראשון כי יש בזה יותר סקרנות וחדשנות.

הכי חשוב להקשיב לסביבה!

על כל תכנון של יום כיף או יום גיבוש עליכם לעשות תכנון מראש ואולי גם להתייעץ עם כמה מאנשי הצוות על מנת שתתאימו את הופעת האמן בהתאם למרבית אנשי החברה ולא לפי טעמכם האישי. זכרו הצלחתו של יום גיבוש (גם אם זהו יום גיבוש של קבוצת חברים או זוגות) הוא לפי רמת הנאתם של כלל חברי הקבוצה או לפחות מרביתם הגדול.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים